Wirtualna skarbnica wiedzy

Ponad 90% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Większość z nich ma nawet ustawioną ją jako stronę startową. W tym miejscu rozpoczynamy swoją przygodę z siecią. Praca, nauka, szukanie konkretnych usług czy porad – wszystko jest dostępne. Jednak czasem treści, które najbardziej nas interesują są ukryte. Dzięki kampanii linków sponsorowanych pomożemy je odkryć i sprawić, że będą bardziej dostępne.

Z pomocą wyszukanych słów kluczowych oraz Google AdWords trafimy do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Warto podkreślić, że istotny jest moment dotarcia. Abyśmy byli osiągalni w chwili, kiedy to oni nas potrzebują i szukają. Naszym zadaniem jest monitorowanie bieżącej sytuacji i uderzenie w odpowiednim czasie.

see-how-your-google-results-measure-up-with-google-grader-video--6b8bbb4b41

Co to jest? I dlaczego warto z tego skorzystać?

Linki sponsorowane są to treści, które ukazują się nad podstawową listą wyszukanych stron bądź z boku – po prawej stronie. Wyróżniają się graficznie. Trudno je przeoczyć. Zwracają uwagę odbiorcy, dlatego ten od razu klika w nie, po czym zostaje przekierowany na konkretną stronę www.

Są to odnośniki, w których zamieszczona jest odpowiednia treść. Są to krótkie teksty, które opisują daną usługę czy firmę. To skuteczna forma reklamy. W dodatku jest nieagresywna i elastyczna. W przeciwieństwie do procesu pozycjonowania stron – kampania AdWords działa błyskawicznie. W przeciągu kilku godzin nasza reklama może pojawić się w Google.

Według licznych badań i raportów to najefektywniejsza metoda w branży marketingu internetowego. To za sprawą cyklicznego odnawiania kampanii bez ponownej konfiguracji systemu. Pomiar wyników jest zapisywany, tym samym efekty kampanii są odnotowane i dostępne do porównania.

3 razy na tak:

 

 

Alternatywna promocja

Link sponsorowany nie musi przyjąć formy pierwszego odnośnika w całym panelu reklamowym. Drugą formą jest reklama kontekstowa. Taki link umieszczany jest na różnych portalach, które współpracują z Google i są podobne tematycznie ze słowami kluczowymi Twojej kampanii.

Branża ta wymaga kreatywnego myślenia – myślenia z perspektywy potencjalnego klienta. Jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie. Najwierniej scharakteryzujemy profil Twojej działalności. To wszystko za pomocą konkretnych fraz i słów kluczowych, które definiuje kampania AdWords.

Pozwól nam dzięki naszej reklamie spełnić wasze oczekiwania!