Wirtualna skarbnica wiedzy
Ponad 90% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Większość z nich ma nawet ustawioną ją jako stronę startową. W tym miejscu rozpoczynamy swoją przygodę z siecią. Praca, nauka, szukanie konkretnych usług czy porad – wszystko jest dostępne. Jednak czasem treści, które najbardziej nas interesują są ukryte. Dzięki kampanii linków sponsorowanych pomożemy je odkryć i sprawić, że będą bardziej dostępne.
Z pomocą wyszukanych słów kluczowych oraz Google AdWords trafimy do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Warto podkreślić, że istotny jest moment dotarcia. Abyśmy byli osiągalni w chwili, kiedy to oni nas potrzebują i szukają. Naszym zadaniem jest monitorowanie bieżącej sytuacji i uderzenie w odpowiednim czasie.
Co to jest? I dlaczego warto z tego skorzystać?
Linki sponsorowane są to treści, które ukazują się nad podstawową listą wyszukanych stron bądź z boku – po prawej stronie. Wyróżniają się graficznie. Trudno je przeoczyć. Zwracają uwagę odbiorcy, dlatego ten od razu klika w nie, po czym zostaje przekierowany na konkretną stronę www.
Są to odnośniki, w których zamieszczona jest odpowiednia treść. Są to krótkie teksty, które opisują daną usługę czy firmę. To skuteczna forma reklamy. W dodatku jest nieagresywna i elastyczna. W przeciwieństwie do procesu pozycjonowania stron – kampania AdWords działa błyskawicznie. W przeciągu kilku godzin nasza reklama może pojawić się w Google.
Według licznych badań i raportów to najefektywniejsza metoda w branży marketingu internetowego. To za sprawą cyklicznego odnawiania kampanii bez ponownej konfiguracji systemu. Pomiar wyników jest zapisywany, tym samym efekty kampanii są odnotowane i dostępne do porównania.
3 razy na tak:
- Natychmiastowe efekty
- Wyselekcjonowane linkowanie
- Gwarantowane odwiedziny
Alternatywna promocja
Link sponsorowany nie musi przyjąć formy pierwszego odnośnika w całym panelu reklamowym. Drugą formą jest reklama kontekstowa. Taki link umieszczany jest na różnych portalach, które współpracują z Google i są podobne tematycznie ze słowami kluczowymi Twojej kampanii.
Branża ta wymaga kreatywnego myślenia – myślenia z perspektywy potencjalnego klienta. Jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie. Najwierniej scharakteryzujemy profil Twojej działalności. To wszystko za pomocą konkretnych fraz i słów kluczowych, które definiuje kampania AdWords.
Pozwól nam dzięki naszej reklamie spełnić wasze oczekiwania!